تحویل در اسرع وقت

تحویل در اسرع وقت

مبحث قبل راجع به جلب رضایت مشتری بود. تحویل در اسرع وقت و یا در زمانی که وعده داد شده یکی از عواملی است که منجر به جلب رضایت مشتریان در هر صنف و حرفه ای است. از آنجا جلب رضایت مشتری مهمترین هدف قالیشویی ساوین است تمام تلاش شرکت این است که به تمام تعهداتش که یکی از آنها تحویل در اسرع وقت یا تاریخ مشخصی که قول داده شده به بهترین نحو عمل کند. تحویل فوری از منافع دو طرفه مشتری و شرکت است اما از آنجا که ارائه خدمات با بیشترین کیفیت برای شرکت بسیار مهم است گاهی زمان فدای کیفیت می شود که البته دریافت کالا یا خدمات بی عیب و نقص ارزش کمی صبور بودن را دارد. قالیشویی ساوین ترجیح می دهد خدمات عالی با صرف زمان بیشتر ارائه دهد به جای اینکه با زمان کوتاه خدمات بی کیفیت ارائه دهد و موجب زحمت بیشتر برای مشتریان شود. قالیشویی ساوین همیشه نسبت به قراردادش با مشتریان چه از نظر کیفیت خدمات چه از نظر زمان ارائه ی خدمات بسیار وظیفه شناس و متعهد است.

قالیشویی ساوین، سال ها با فعالییت در خدمات فرش از جمله : شستشوی فرش های دستبافت و ماشینی و رفوگری در خدمت شما عزیزان میباشد، قسمت مبل شویی با افراد کارکنان مجرب در این زمینه ها فعالییت دارند .
قالیشویی ساوین همچون با فعالییت های چرم دوزی؛ مبل شویی، ریشه بافی، پرداخت مویگیری، رفوگری، رنگبرداری، شستشو انواع فرش ها و لکه برداری مبلمان و فرش می باشد. مبل شویی در منزل مراحل  و اصولی خاصی را به عهده دارد.
بستگی به جنس پارچه و تعداد نشیمن گاه ، مواد شوینده به دلخواه مشتری یا استاندارد ، خدمات سفارشی بیشتر. .
قالیشویی ساوین با 4 نمایندگی فعال در شمال ، جنوب، شرق و غرب تهران همه روزه در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *