جلب رضایت کامل مشتری

جلب رضایت کامل مشتری

بدیهی است که هر کالایی که تولید می شود یا خدماتی که عرضه می شود باید به فروش برسد. پس مهمترین عنصر در یک فعالیت تجاری بعد از تولید کالا یا عرضه ی خدمات مشتری است. برای جذب مشتری و فروش کالا و خدمات راهکار های زیادی وجود دارد اما برای حفظ مشتری تنها یک راهکار وجود دارد آن هم رضایت کامل مشتری از کالا یا خدماتی است که دریافت کرده و بابت آن متحمل هزینه شده است. پس مهمترین رکن موفقیت در هر شغلی ارائه ی کالا یا خدمتی است که منجر به رضایت کامل مشتری شود.شرکت قالیشویی ساوین با سالها تجربه و تخصص در زمینه ی قالیشویی و با علم بر اینکه تنها راه کسب درآمد بیشتر و پیشرفت در این حرفه ارائه ی خدمات مطلوب و رضایت بخش برای مشتریان است تمام سعی و توان خود را جهت تحقق این هدف به کار گرفته است که از طرفی بهترین خدمات را به مشتریانش ارئه دهد و علاوه بر این در صورتی که بر حسب اتفاق مشتری از خدماتی که دریافت کرده رضایت کامل نداشت شرکت تا جلب کامل رضایت مشتری آماده ی خدمات رسانی است.

قالیشویی ساوین، سال ها با فعالییت در خدمات فرش از جمله : شستشوی فرش های دستبافت و ماشینی و رفوگری در خدمت شما عزیزان میباشد، قسمت مبل شویی با افراد کارکنان مجرب در این زمینه ها فعالییت دارند .
قالیشویی ساوین همچون با فعالییت های چرم دوزی؛ مبل شویی، ریشه بافی، پرداخت مویگیری، رفوگری، رنگبرداری، شستشو انواع فرش ها و لکه برداری مبلمان و فرش می باشد. مبل شویی در منزل مراحل  و اصولی خاصی را به عهده دارد.
بستگی به جنس پارچه و تعداد نشیمن گاه ، مواد شوینده به دلخواه مشتری یا استاندارد ، خدمات سفارشی بیشتر. .
قالیشویی ساوین با 4 نمایندگی فعال در شمال ، جنوب، شرق و غرب تهران همه روزه در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *