تضمین کیفیت شستشو

تضمین کیفیت شستشو

شستشوی فرش به اندازه خرید آن مهم است. برای تضمین کیفیت شسشوی فرش وقتی تصمیم به شستشوی فرش های منزل خود می گیرید اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که فرش دستباف است یا ماشینی، زیرا شستششوی فرش دستباف با فرش ماشینی تفاوت زیادی دارد. برای شسشتشوی فرش دستباف ترجیحا به یک قالیشویی مخصوص فرش های دستباف مراجعه کنید و کلیه ی مشخصات فرش خود را از جمله جنس الیاف فرش، نوع رنگ الیاف فرش که طبیعی یا شیمیایی است را به قالیشویی اطلاع دهید تا بعد از شستشو به مشکلاتی از قبیل پخش شدن رنگ و غیره برخورد نکنید.
در صورتی که فرش مورد نظر دارای لک، زدگی، پوسیدگی یا هر مشکل دیگری است حتما هنگام تحویل، قالیشویی را از این موضوع آگاه کنید تا قبل از شستشوی فرش عملیات لازم جهت رفع مشکلات فرش صورت گیرد.
سعی کنید زمان مناسبی جهت شستشوی فرش های خود انتخاب کنید. همانطور که می دانید در کشور ما در ماه های آخر سال به دلیل خانه تکانی و نظافت منازل درخواست مشتریان برای شسشوی فرش و مبل چندین برابر مشود و قطعا همه تمایل به دریافت بهترین خدمات را دارند. سعی کنید در ماه هایی از سال که تقاضا کمتر است به قالیشویی مراجعه کنید.

قالیشویی ساوین با 4 نمایندگی فعال در شمال ، جنوب، شرق و غرب تهران همه روزه در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

قالیشویی ساوین با تجربه دیرین استادکاران برتر و توانمند این صنف و تجهیزات بسیار کامل و با آگاهی از علم روز. درخدمت شما همشهریان عزیز میباشد. باور داریم نسبت به اعتماد و اطمینان که جامعه در اختیار ما قرار داده است. مسئولیم از این رو. ما اعضای خانواده قالیشویی ساوین همواره تلاش میکنیم. با خدمات رسانی هرچند کوچک گامی برداشته و نسبت به مردم و جامعه خود ادای دین کنیم. از هیچ خدمتی فروگذار نخواهیم ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *