آبگیر لوله ای

آبگیر لوله ای

آبگیرهای لوله ای فرش یکی از مدرنترین ماشین آلات قالیشویی است که به دلیل ویژگی های مثبت فراوانش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. طرز کار این دستگاه به طور کلی به این شکل است که فرش به صورت لوله ای بدون اینکه دچار تاخوردگی و شکستگی شود داخل دستگاه قرار می گیرد و با چرخش آب و مواد شوینده از آن خارج می شود. شستشوی فرش با دستگاه آبگیر لوله ای فرش کیفیت بسیار متفاوتی نسبت به آبگیری فرش به روش های قدیمی دارد زیرا:
در روش های قدیمی مقدار زیادی آب در بافت فرش می ماند که موجب زردی فرش، افزایش احتمال پوسیدگی فرش، در بعضی مواردامکان رشد قارچ و باکتری در فرش ایجاد می شود. که تمام اینها علاوه بر صدماتی که به فرش می زنند برای انسان نیز عوارض دی دارند.
از مزایای دیگر شستشو به روش آبگیری لوله ای صرفه جویی در فضای کارگاه و همچنین صرفه جویی در برق در بخش گرمخانه است.
آبگیر لوله ای بدون درب علاوه بر اینکه مشکلات روش سنتی آبکشی فرش را برطرف کرده با کمتر شدن زمان شستشو به خاطر عدم باز و بسته شدن درب راندمان کاریش به مراتب بالاتر است.

از دیگر مزایای این دستگاه کاهش مصرف آب و و سایر انرژی هاست که خدمت بزرگی، به محیط زیست کرده است.

قالیشویی ساوین با 4 نمایندگی فعال در شمال ، جنوب، شرق و غرب تهران همه روزه در خدمت مشتریان عزیز می باشد.
قالیشویی ساوین، سال ها با فعالییت در خدمات فرش از جمله : شستشوی فرش های دستبافت و ماشینی و رفوگری در خدمت شما عزیزان میباشد، قسمت مبل شویی با افراد کارکنان مجرب در این زمینه ها فعالییت دارند .
قالیشویی ساوین همچون با فعالییت های چرم دوزی؛ مبل شویی، ریشه بافی، پرداخت مویگیری، رفوگری، رنگبرداری، شستشو انواع فرش ها و لکه برداری مبلمان و فرش می باشد. مبل شویی در منزل مراحل  و اصولی خاصی را به عهده دارد.
بستگی به جنس پارچه و تعداد نشیمن گاه ، مواد شوینده به دلخواه مشتری یا استاندارد ، خدمات سفارشی بیشتر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *